Utvidet returrett til 31. januar 2025

Strategic Social Marketing

- For Behaviour and Social Change

Om Strategic Social Marketing

Adopting an international approach and offering a broader context to social marketing, this second edition presents social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way, illustrating the value of applying marketing to solve social problems.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526446046
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 576
  • Utgitt:
  • 22. november 2019
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 231x186x37 mm.
  • Vekt:
  • 1040 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Strategic Social Marketing

Adopting an international approach and offering a broader context to social marketing, this second edition presents social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way, illustrating the value of applying marketing to solve social problems.

Brukervurderinger av Strategic Social Marketing



Finn lignende bøker
Boken Strategic Social Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.