Norges billigste bøker

Successful Social Media and Ecommerce Strategies in the Wine Industry

Om Successful Social Media and Ecommerce Strategies in the Wine Industry

This book focuses on principles and practices in digital wine marketing. By providing a global overview of social media and e-commerce strategies and practices in the wine business, this book allows readers to understand how consumers and producers deal with these modern communication and selling platforms.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137602978
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 168
  • Utgitt:
  • 21. desember 2015
  • Utgave:
  • 12090
  • Dimensjoner:
  • 224x183x13 mm.
  • Vekt:
  • 366 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Successful Social Media and Ecommerce Strategies in the Wine Industry

This book focuses on principles and practices in digital wine marketing. By providing a global overview of social media and e-commerce strategies and practices in the wine business, this book allows readers to understand how consumers and producers deal with these modern communication and selling platforms.

Brukervurderinger av Successful Social Media and Ecommerce Strategies in the Wine Industry



Finn lignende bøker
Boken Successful Social Media and Ecommerce Strategies in the Wine Industry finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.