Utvidet returrett til 31. januar 2024

Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility

- Evidence from the Tourism Industry

Om Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility

This book aims to provide theoretical and empirical frameworks and highlights the challenges and solutions with using Big Data for Corporate Social Responsibility (CSR) and Sustainability in the field of digital transformation and tourism.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367685508
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 264
  • Utgitt:
  • 25. april 2022
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 508 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 23. november 2024

Beskrivelse av Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility

This book aims to provide theoretical and empirical frameworks and highlights the challenges and solutions with using Big Data for Corporate Social Responsibility (CSR) and Sustainability in the field of digital transformation and tourism.

Brukervurderinger av Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility



Finn lignende bøker
Boken Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.