Utvidet returrett til 31. januar 2025

Sustainable Marketing of Transformative Heritage Tourism

Om Sustainable Marketing of Transformative Heritage Tourism

This book proposes that sustainable marketing should be founded on a higher level of consciousness, governed by the Eastern ethical principles of dharma and karma. It suggests a socially responsible, integrated marketing strategy to boost transformational heritage tourism.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032386683
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 250
  • Utgitt:
  • 29. november 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 510 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Sustainable Marketing of Transformative Heritage Tourism

This book proposes that sustainable marketing should be founded on a higher level of consciousness, governed by the Eastern ethical principles of dharma and karma. It suggests a socially responsible, integrated marketing strategy to boost transformational heritage tourism.

Brukervurderinger av Sustainable Marketing of Transformative Heritage Tourism



Finn lignende bøker
Boken Sustainable Marketing of Transformative Heritage Tourism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.