Utvidet returrett til 31. januar 2025

Sustainable Marketing Planning

Om Sustainable Marketing Planning

There are two major parallel challenges facing managers and leaders: first, how to adapt to global changes in markets, competition and supply, and second, how to grow a business while observing recognisably sustainable practices.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367025212
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 11. november 2019
  • Dimensjoner:
  • 182x248x16 mm.
  • Vekt:
  • 506 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Sustainable Marketing Planning

There are two major parallel challenges facing managers and leaders: first, how to adapt to global changes in markets, competition and supply, and second, how to grow a business while observing recognisably sustainable practices.

Brukervurderinger av Sustainable Marketing Planning



Finn lignende bøker
Boken Sustainable Marketing Planning finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.