Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Technology Brands in the Digital Economy

This edited volume provides deep insight into theoretical and empirical evidence on how digital technologies and high-tech brands are interrelated.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032026862
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 148
  • Utgitt:
  • 10. mars 2023
  • Dimensjoner:
  • 156x11x234 mm.
  • Vekt:
  • 404 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Technology Brands in the Digital Economy

This edited volume provides deep insight into theoretical and empirical evidence on how digital technologies and high-tech brands are interrelated.

Brukervurderinger av Technology Brands in the Digital Economy



Finn lignende bøker
Boken Technology Brands in the Digital Economy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.