Norges billigste bøker

The Customer Trap

- How to Avoid the Biggest Mistake in Business

Om The Customer Trap

The Customer Trap: How to Avoid the Biggest Mistake in Business is Thomas and Wilkinson's sequel to The Distribution Trap: Keeping Your Innovations from Becoming Commodities, which won the Berry-American Marketing Association Prize for the best marketing book of 2010.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781484203866
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 164
  • Utgitt:
  • 28. mars 2015
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 229x154x18 mm.
  • Vekt:
  • 294 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av The Customer Trap

The Customer Trap: How to Avoid the Biggest Mistake in Business is Thomas and Wilkinson's sequel to The Distribution Trap: Keeping Your Innovations from Becoming Commodities, which won the Berry-American Marketing Association Prize for the best marketing book of 2010.

Brukervurderinger av The Customer Trap



Finn lignende bøker
Boken The Customer Trap finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.