Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Customering Method

Om The Customering Method

Despite the promise of an enhanced customer experience through new technology, we have witnessed the widespread collapse of consumer trust. This book challenges the preconceptions of the Customer Experience (CX) movement, upturns long-held beliefs in its effectiveness, and offers an alternative approach to customer management.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032823089
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 292
  • Utgitt:
  • 1. november 2024
  • Dimensjoner:
  • 157x233x19 mm.
  • Vekt:
  • 482 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Customering Method

Despite the promise of an enhanced customer experience through new technology, we have witnessed the widespread collapse of consumer trust. This book challenges the preconceptions of the Customer Experience (CX) movement, upturns long-held beliefs in its effectiveness, and offers an alternative approach to customer management.

Brukervurderinger av The Customering Method



Finn lignende bøker
Boken The Customering Method finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.