Norges billigste bøker

The Effects of Social Media Advertising in China

Om The Effects of Social Media Advertising in China

The book aims to evaluate social media users' attitude towards social media advertising in mainland China.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032316192
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 134
  • Utgitt:
  • 27. mai 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Effects of Social Media Advertising in China

The book aims to evaluate social media users' attitude towards social media advertising in mainland China.

Brukervurderinger av The Effects of Social Media Advertising in China



Finn lignende bøker
Boken The Effects of Social Media Advertising in China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.