Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Future of Charity Marketing

Om The Future of Charity Marketing

Drawing upon the research in the Editors first book Charity Marketing: Contemporary Issues, Research and Practice, this volume focuses on how charities can prepare for the future through sharing big ideas and examples of best practice.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032498478
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 230
  • Utgitt:
  • 7. november 2024
  • Dimensjoner:
  • 157x233x17 mm.
  • Vekt:
  • 410 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Future of Charity Marketing

Drawing upon the research in the Editors first book Charity Marketing: Contemporary Issues, Research and Practice, this volume focuses on how charities can prepare for the future through sharing big ideas and examples of best practice.

Brukervurderinger av The Future of Charity Marketing



Finn lignende bøker
Boken The Future of Charity Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.