Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Global Football Industry

- Marketing Perspectives

Om The Global Football Industry

In recent years, football¿s status as "the world¿s sport" has shown little sign of waning. With contributions from Europe, Asia and the Americas, this book brings together leading international researchers to survey the current state of the global football industry, exploring contemporary issues in the marketing of football around the world.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780815360568
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 344
  • Utgitt:
  • 8. februar 2018
  • Dimensjoner:
  • 241x163x24 mm.
  • Vekt:
  • 646 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. desember 2024

Beskrivelse av The Global Football Industry

In recent years, football¿s status as "the world¿s sport" has shown little sign of waning. With contributions from Europe, Asia and the Americas, this book brings together leading international researchers to survey the current state of the global football industry, exploring contemporary issues in the marketing of football around the world.

Brukervurderinger av The Global Football Industry



Finn lignende bøker
Boken The Global Football Industry finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.