Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Global Rule of Three

- Competing with Conscious Strategy

Om The Global Rule of Three

Similarly, the world where conglomerates go bargain-hunting for acquisitions in emerging markets has been turned upside-down.This book reveals and illustrates the Global Rule of Three phenomenon, which stipulates that in competitive markets only three companies (which the authors call "generalists") can dominate the market.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030574727
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 289
  • Utgitt:
  • 11. desember 2020
  • Utgave:
  • 2020
  • Dimensjoner:
  • 234x157x22 mm.
  • Vekt:
  • 490 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av The Global Rule of Three

Similarly, the world where conglomerates go bargain-hunting for acquisitions in emerging markets has been turned upside-down.This book reveals and illustrates the Global Rule of Three phenomenon, which stipulates that in competitive markets only three companies (which the authors call "generalists") can dominate the market.

Brukervurderinger av The Global Rule of Three



Finn lignende bøker
Boken The Global Rule of Three finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.