Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Human Brand

- How We Relate to People, Products, and Companies

Om The Human Brand

Why we choose companies and brands in the same way that we unconsciously perceive, judge, and behave toward one another People everywhere describe their relationships with brands in a deeply personal way we hate our banks, love our smartphones, and think the cable company is out to get us.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781118611319
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 19. november 2013
  • Dimensjoner:
  • 229x158x19 mm.
  • Vekt:
  • 378 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av The Human Brand

Why we choose companies and brands in the same way that we unconsciously perceive, judge, and behave toward one another People everywhere describe their relationships with brands in a deeply personal way we hate our banks, love our smartphones, and think the cable company is out to get us.

Brukervurderinger av The Human Brand



Finn lignende bøker
Boken The Human Brand finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.