Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Marketer's Guide to Selling Products Abroad

Om The Marketer's Guide to Selling Products Abroad

Intended for executives in small- to medium-sized companies just beginning to contemplate an export program, this book tells when and how to export and takes the reader through documentation, product servicing, advertising, distribution agreements, patents, trademarks, political risks, and foreign trade shows.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780899303253
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 276
  • Utgitt:
  • 5. februar 1989
  • Dimensjoner:
  • 234x156x17 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Marketer's Guide to Selling Products Abroad

Intended for executives in small- to medium-sized companies just beginning to contemplate an export program, this book tells when and how to export and takes the reader through documentation, product servicing, advertising, distribution agreements, patents, trademarks, political risks, and foreign trade shows.

Brukervurderinger av The Marketer's Guide to Selling Products Abroad



Finn lignende bøker
Boken The Marketer's Guide to Selling Products Abroad finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.