Norges billigste bøker

The Naming Book

Om The Naming Book

A name can be a business's first impression, a product's calling card, and a brand's defining characteristic, and choosing a name out of thin air could cause devastating results. In The Naming Book, Brad Flowers, partner at branding agency Bullhorn Creative, presents a clear and actionable five-step framework to naming anything.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781599186665
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 164
  • Utgitt:
  • 17. mars 2020
  • Dimensjoner:
  • 149x12x224 mm.
  • Vekt:
  • 280 g.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. mars 2025

Beskrivelse av The Naming Book

A name can be a business's first impression, a product's calling card, and a brand's defining characteristic, and choosing a name out of thin air could cause devastating results. In The Naming Book, Brad Flowers, partner at branding agency Bullhorn Creative, presents a clear and actionable five-step framework to naming anything.

Brukervurderinger av The Naming Book



Finn lignende bøker

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.