Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Naming Book

Om The Naming Book

A name can be a business's first impression, a product's calling card, and a brand's defining characteristic, and choosing a name out of thin air could cause devastating results. In The Naming Book, Brad Flowers, partner at branding agency Bullhorn Creative, presents a clear and actionable five-step framework to naming anything.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781599186665
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 164
  • Utgitt:
  • 17. mars 2020
  • Dimensjoner:
  • 149x12x224 mm.
  • Vekt:
  • 280 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av The Naming Book

A name can be a business's first impression, a product's calling card, and a brand's defining characteristic, and choosing a name out of thin air could cause devastating results. In The Naming Book, Brad Flowers, partner at branding agency Bullhorn Creative, presents a clear and actionable five-step framework to naming anything.

Brukervurderinger av The Naming Book



Finn lignende bøker
Boken The Naming Book finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.