Norges billigste bøker

The New Brand Spirit

- How Communicating Sustainability Builds Brands, Reputations and Profits

Om The New Brand Spirit

The core idea of The New Brand Spirit is to let stakeholders do the talking. Conrad and Thompson have interviewed close to 100 leading practitioners from eight different stakeholder perspectives, including NGOs, shareholders and supply chain.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780566092442
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 352
  • Utgitt:
  • 13. november 2013
  • Dimensjoner:
  • 172x251x28 mm.
  • Vekt:
  • 900 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 28. juli 2025

Beskrivelse av The New Brand Spirit

The core idea of The New Brand Spirit is to let stakeholders do the talking. Conrad and Thompson have interviewed close to 100 leading practitioners from eight different stakeholder perspectives, including NGOs, shareholders and supply chain.

Brukervurderinger av The New Brand Spirit



Finn lignende bøker
Boken The New Brand Spirit finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.