Norges billigste bøker

The New Brand Spirit

Om The New Brand Spirit

The core idea of The New Brand Spirit is to let stakeholders do the talking. Conrad and Thompson have interviewed close to 100 leading practitioners from eight different stakeholder perspectives, including NGOs, shareholders and supply chain. It provides an overview of the state-of-the art of CSR and sustainability communications from the frontline

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032838427
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 348
  • Utgitt:
  • 24. juni 2024
  • Dimensjoner:
  • 174x246x0 mm.
  • Vekt:
  • 640 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The New Brand Spirit

The core idea of The New Brand Spirit is to let stakeholders do the talking. Conrad and Thompson have interviewed close to 100 leading practitioners from eight different stakeholder perspectives, including NGOs, shareholders and supply chain. It provides an overview of the state-of-the art of CSR and sustainability communications from the frontline

Brukervurderinger av The New Brand Spirit



Finn lignende bøker
Boken The New Brand Spirit finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.