Utvidet returrett til 31. januar 2024

The New Customer Experience Management

Om The New Customer Experience Management

A comprehensive guide to a burgeoning field, this book shows how to design and implement a future-proof post-sales service program focused on proactively addressing customers' needs in a personalized way.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032313443
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 136
  • Utgitt:
  • 11. november 2022
  • Dimensjoner:
  • 152x10x229 mm.
  • Vekt:
  • 372 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 19. november 2024

Beskrivelse av The New Customer Experience Management

A comprehensive guide to a burgeoning field, this book shows how to design and implement a future-proof post-sales service program focused on proactively addressing customers' needs in a personalized way.

Brukervurderinger av The New Customer Experience Management



Finn lignende bøker
Boken The New Customer Experience Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.