Norges billigste bøker

The New Influencing Toolkit

- Capabilities for Communicating with Influence

Om The New Influencing Toolkit

Without influence, managers are ineffective. In today's workplace, managers need to influence up, down and increasingly, sideways as organizations become less hierarchical. This book is expertly designed to diagnose and develop managerial influence, focusing on four key strategies: investigating, calculating, motivating and collaborating.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349500604
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 279
  • Utgitt:
  • 1. januar 2015
  • Utgave:
  • 12015
  • Dimensjoner:
  • 140x216x0 mm.
  • Vekt:
  • 380 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av The New Influencing Toolkit

Without influence, managers are ineffective. In today's workplace, managers need to influence up, down and increasingly, sideways as organizations become less hierarchical. This book is expertly designed to diagnose and develop managerial influence, focusing on four key strategies: investigating, calculating, motivating and collaborating.

Brukervurderinger av The New Influencing Toolkit



Finn lignende bøker
Boken The New Influencing Toolkit finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.