Utvidet returrett til 31. januar 2025

The New Marketing

- How to Win in the Digital Age

Om The New Marketing

The New Marketing, with contributions spanning CMO trailblazers to martech disruptors, behavioral economics luminaries at Yale to leading marketing thinkers at Kellogg and Wharton, is the GPS for navigating in a digital world and moves the craft of marketing through the forces of marketing transformation.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526490100
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 25. august 2020
  • Dimensjoner:
  • 241x170x21 mm.
  • Vekt:
  • 502 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av The New Marketing

The New Marketing, with contributions spanning CMO trailblazers to martech disruptors, behavioral economics luminaries at Yale to leading marketing thinkers at Kellogg and Wharton, is the GPS for navigating in a digital world and moves the craft of marketing through the forces of marketing transformation.

Brukervurderinger av The New Marketing



Finn lignende bøker
Boken The New Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.