Norges billigste bøker

The Oxford Handbook of Corporate Reputation

Om The Oxford Handbook of Corporate Reputation

The Handbook offers a diverse set of scholarly perspectives on the nature of corporate reputation: what it is, where it comes from, and how it may be managed to create and protect corporate as well as societal value. Written and organized in an accessible way, it assesses the current state of the field and provides guidance for future research.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780199596706
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 528
  • Utgitt:
  • 19. juli 2012
  • Dimensjoner:
  • 176x249x34 mm.
  • Vekt:
  • 1060 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. mai 2025

Beskrivelse av The Oxford Handbook of Corporate Reputation

The Handbook offers a diverse set of scholarly perspectives on the nature of corporate reputation: what it is, where it comes from, and how it may be managed to create and protect corporate as well as societal value. Written and organized in an accessible way, it assesses the current state of the field and provides guidance for future research.

Brukervurderinger av The Oxford Handbook of Corporate Reputation



Finn lignende bøker
Boken The Oxford Handbook of Corporate Reputation finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.