Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Psychology of Advertising: A Simple Exposition of the Principles of Psychology in Their Relation to Successful Advertising

The Psychology of Advertising: A Simple Exposition of the Principles of Psychology in Their Relation to Successful Advertisingav Walter Dill Scott
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781015572423
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 26. oktober 2022
  • Dimensjoner:
  • 156x15x234 mm.
  • Vekt:
  • 408 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Brukervurderinger av The Psychology of Advertising: A Simple Exposition of the Principles of Psychology in Their Relation to Successful Advertising



Finn lignende bøker
Boken The Psychology of Advertising: A Simple Exposition of the Principles of Psychology in Their Relation to Successful Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.