Norges billigste bøker

The Religious Dimensions of Advertising

Om The Religious Dimensions of Advertising

This groundbreaking work explores media scholar Sut Jhally's thesis that advertising functions as a religion in late capitalism and relates this to critical theological studies. Sheffield argues that advertising is not itself a religion, but that it contains religious dimensions - analogous to Durkheim's description of objects as totems.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403974709
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 190
  • Utgitt:
  • 20. desember 2006
  • Utgave:
  • 2006
  • Dimensjoner:
  • 148x220x18 mm.
  • Vekt:
  • 352 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av The Religious Dimensions of Advertising

This groundbreaking work explores media scholar Sut Jhally's thesis that advertising functions as a religion in late capitalism and relates this to critical theological studies. Sheffield argues that advertising is not itself a religion, but that it contains religious dimensions - analogous to Durkheim's description of objects as totems.

Brukervurderinger av The Religious Dimensions of Advertising



Finn lignende bøker
Boken The Religious Dimensions of Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.