Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Righteous Brand

Om The Righteous Brand

Bringing order to the chaos of modern brand marketing, the second edition of Brand Love is not Enough combines an intuitive model of how consumers relate to brands, with an up-to-the-moment analysis of how brands are both victims and players in today's raging culture wars.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032882376
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 268
  • Utgitt:
  • 18. mars 2025
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles
  • Boken er tilgjengelig for forhåndsbestilling 3 måneder før publiseringsdatoen

Beskrivelse av The Righteous Brand

Bringing order to the chaos of modern brand marketing, the second edition of Brand Love is not Enough combines an intuitive model of how consumers relate to brands, with an up-to-the-moment analysis of how brands are both victims and players in today's raging culture wars.

Brukervurderinger av The Righteous Brand



Finn lignende bøker
Boken The Righteous Brand finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.