Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Role of Smart Technologies in Decision Making

Om The Role of Smart Technologies in Decision Making

This comprehensive book examines the impact of smart technologies in consumer behaviour from a contemporary perspective, blending marketing and retailing along with other disciplines such as psychology, media studies and sociology.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032308821
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 206
  • Utgitt:
  • 20. oktober 2022
  • Dimensjoner:
  • 170x14x244 mm.
  • Vekt:
  • 553 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av The Role of Smart Technologies in Decision Making

This comprehensive book examines the impact of smart technologies in consumer behaviour from a contemporary perspective, blending marketing and retailing along with other disciplines such as psychology, media studies and sociology.

Brukervurderinger av The Role of Smart Technologies in Decision Making



Finn lignende bøker
Boken The Role of Smart Technologies in Decision Making finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.