Norges billigste bøker

The Routledge Companion to Contemporary Brand Management

Om The Routledge Companion to Contemporary Brand Management

As the first comprehensive book on brand management, the book brings together original contributions from academics and professionals from around the world, on a wide range of branding and brand management issues. Essential reading for researchers, educators and advanced students in branding and brand management, consumer behaviour, marketing an

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032242392
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 616
  • Utgitt:
  • 13. desember 2021
  • Dimensjoner:
  • 174x246x0 mm.
  • Vekt:
  • 1140 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av The Routledge Companion to Contemporary Brand Management

As the first comprehensive book on brand management, the book brings together original contributions from academics and professionals from around the world, on a wide range of branding and brand management issues. Essential reading for researchers, educators and advanced students in branding and brand management, consumer behaviour, marketing an

Brukervurderinger av The Routledge Companion to Contemporary Brand Management



Finn lignende bøker
Boken The Routledge Companion to Contemporary Brand Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.