Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om The Routledge Companion to Corporate Branding

This companion is a prestige reference work that offers students and researchers a comprehensive overview of the emerging co-created, multi-stakeholder and sustainable approach to corporate brand management, representing a paradigm shift in the literature.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367476632
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 512
  • Utgitt:
  • 29. april 2022
  • Dimensjoner:
  • 174x246x0 mm.
  • Vekt:
  • 1084 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av The Routledge Companion to Corporate Branding

This companion is a prestige reference work that offers students and researchers a comprehensive overview of the emerging co-created, multi-stakeholder and sustainable approach to corporate brand management, representing a paradigm shift in the literature.

Brukervurderinger av The Routledge Companion to Corporate Branding



Finn lignende bøker
Boken The Routledge Companion to Corporate Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.