Utvidet returrett til 31. januar 2025

The SAGE Handbook of Digital & Social Media Marketing

Om The SAGE Handbook of Digital & Social Media Marketing

This two-volume set is the first dedicated scholarly collection to consolidate the research, theorising, industry practices and future implications. It brings together the critical factors in digital and social media marketing as the essential reference set for researchers in this area of continued growth.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529752168
  • Bindende:
  • Boxset
  • Sider:
  • 1144
  • Utgitt:
  • 4. juli 2022
  • Dimensjoner:
  • 305x696x71 mm.
  • Vekt:
  • 2306 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av The SAGE Handbook of Digital & Social Media Marketing

This two-volume set is the first dedicated scholarly collection to consolidate the research, theorising, industry practices and future implications. It brings together the critical factors in digital and social media marketing as the essential reference set for researchers in this area of continued growth.

Brukervurderinger av The SAGE Handbook of Digital & Social Media Marketing



Finn lignende bøker
Boken The SAGE Handbook of Digital & Social Media Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.