Utvidet returrett til 31. januar 2025

The SAGE Handbook of Marketing Ethics

Om The SAGE Handbook of Marketing Ethics

This new handbook brings together a rich and diverse body of scholarly research, with chapters on all major topics relevant to the field of marketing ethics, whilst also outlining future research directions.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529709292
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 576
  • Utgitt:
  • 19. oktober 2020
  • Dimensjoner:
  • 252x182x40 mm.
  • Vekt:
  • 1206 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av The SAGE Handbook of Marketing Ethics

This new handbook brings together a rich and diverse body of scholarly research, with chapters on all major topics relevant to the field of marketing ethics, whilst also outlining future research directions.

Brukervurderinger av The SAGE Handbook of Marketing Ethics



Finn lignende bøker
Boken The SAGE Handbook of Marketing Ethics finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.