Norges billigste bøker

The SAGE Handbook of Marketing Theory

Om The SAGE Handbook of Marketing Theory

Contemporary and forward looking, The SAGE Handbook of Marketing Theory provides conceptual cohesion by drawing together a wide range of perspectives in one volume.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781446270516
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 544
  • Utgitt:
  • 25. mars 2013
  • Dimensjoner:
  • 175x244x28 mm.
  • Vekt:
  • 974 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 1. oktober 2025

Beskrivelse av The SAGE Handbook of Marketing Theory

Contemporary and forward looking, The SAGE Handbook of Marketing Theory provides conceptual cohesion by drawing together a wide range of perspectives in one volume.

Brukervurderinger av The SAGE Handbook of Marketing Theory



Finn lignende bøker
Boken The SAGE Handbook of Marketing Theory finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.