Utvidet returrett til 31. januar 2025

The SAGE Handbook of Social Media Marketing

Om The SAGE Handbook of Social Media Marketing

This Handbook explores the foundations and methodologies in analysing the important aspects of social media for organisations and consumers. It investigates critical areas concerning communities, culture, communication and content, and considers social media sales.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529743784
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 552
  • Utgitt:
  • 27. juni 2022
  • Dimensjoner:
  • 252x181x36 mm.
  • Vekt:
  • 1128 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av The SAGE Handbook of Social Media Marketing

This Handbook explores the foundations and methodologies in analysing the important aspects of social media for organisations and consumers. It investigates critical areas concerning communities, culture, communication and content, and considers social media sales.

Brukervurderinger av The SAGE Handbook of Social Media Marketing



Finn lignende bøker
Boken The SAGE Handbook of Social Media Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.