Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Value of Design in Retail and Branding

Om The Value of Design in Retail and Branding

The Value of Design in Retail and Branding creates a much-needed bridge between different disciplines involved in retail design, bringing together a range of research and insights for practice in these disciplines, improving the impact of design.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781800715806
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 10. juni 2021
  • Dimensjoner:
  • 238x159x21 mm.
  • Vekt:
  • 498 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Value of Design in Retail and Branding

The Value of Design in Retail and Branding creates a much-needed bridge between different disciplines involved in retail design, bringing together a range of research and insights for practice in these disciplines, improving the impact of design.

Brukervurderinger av The Value of Design in Retail and Branding



Finn lignende bøker
Boken The Value of Design in Retail and Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.