Utvidet returrett til 31. januar 2025

Transgenerational Marketing

- Evolution, Expansion, and Experience

Om Transgenerational Marketing

This book critically examines the evolution of marketing scholarship over generations from Marketing 1.0 to 4.0. The book focuses on the consumer as the pivot of marketing and argues that the consumer serves as a bidirectional channel during pre-and post-purchase period.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030339258
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 298
  • Utgitt:
  • 3. desember 2019
  • Utgave:
  • 12020
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 549 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Transgenerational Marketing

This book critically examines the evolution of marketing scholarship over generations from Marketing 1.0 to 4.0. The book focuses on the consumer as the pivot of marketing and argues that the consumer serves as a bidirectional channel during pre-and post-purchase period.

Brukervurderinger av Transgenerational Marketing



Finn lignende bøker
Boken Transgenerational Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.