Utvidet returrett til 31. januar 2025

Trialogische Markenfuhrung im Business-to-Business

- Der Einfluss Von Social Media Auf Die Identitatsbasierte Markenfuhrung

  • Språk:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783658114138
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 28. november 2015
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 148x210x22 mm.
  • Vekt:
  • 511 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Brukervurderinger av Trialogische Markenfuhrung im Business-to-Business



Finn lignende bøker
Boken Trialogische Markenfuhrung im Business-to-Business finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.