Utvidet returrett til 31. januar 2025

Trust Inc.

- How Business Wins Respect in a Social Media Age

Om Trust Inc.

This book explains how social media made sustainability a mainstream concern for all society. It is a powerful guide for both communication and marketing professionals in business, and a textbook for the growing field of sustainability communication in higher education.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781783537488
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 174
  • Utgitt:
  • 16. april 2018
  • Dimensjoner:
  • 233x157x11 mm.
  • Vekt:
  • 296 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Trust Inc.

This book explains how social media made sustainability a mainstream concern for all society. It is a powerful guide for both communication and marketing professionals in business, and a textbook for the growing field of sustainability communication in higher education.

Brukervurderinger av Trust Inc.



Finn lignende bøker
Boken Trust Inc. finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.