Utvidet returrett til 31. januar 2025

Trust, Media and the Economy

Trust, Media and the Economy
Om Trust, Media and the Economy

Trust, Media, and the Economy: Mutual Relations delves into the critical relationships between trust, media, and economic behavior. This book explores how trust in media influences economic decisions and how economic conditions impact media trustworthiness.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032874739
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 304
  • Utgitt:
  • 4. februar 2025
  • Utgave:
  • 1
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles

Beskrivelse av Trust, Media and the Economy

Trust, Media, and the Economy: Mutual Relations delves into the critical relationships between trust, media, and economic behavior. This book explores how trust in media influences economic decisions and how economic conditions impact media trustworthiness.

Brukervurderinger av Trust, Media and the Economy



Finn lignende bøker
Boken Trust, Media and the Economy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.