Utvidet returrett til 31. januar 2025

Twitter is Not a Strategy

- Remastering the Art of Brand Marketing

Om Twitter is Not a Strategy

The frenzy over digital media has created a schism in the marketing world that is preventing brands from attaining their true business potential. Featuring case studies from Coca-Cola, Nike, and Apple, Tom Doctoroff breaks down the marketing framework and explains how digital marketing can't stand without the traditional foundation.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137279309
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 11. november 2014
  • Dimensjoner:
  • 243x168x25 mm.
  • Vekt:
  • 568 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Twitter is Not a Strategy

The frenzy over digital media has created a schism in the marketing world that is preventing brands from attaining their true business potential. Featuring case studies from Coca-Cola, Nike, and Apple, Tom Doctoroff breaks down the marketing framework and explains how digital marketing can't stand without the traditional foundation.

Brukervurderinger av Twitter is Not a Strategy



Finn lignende bøker
Boken Twitter is Not a Strategy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.