Norges billigste bøker

Understanding Social Media and Entrepreneurship

- The Business of Hashtags, Likes, Tweets and Stories

Om Understanding Social Media and Entrepreneurship

Despite the widespread cultural and social effects of social media in the way people communicate and interact, little research has addressed the role of social media in entrepreneurship.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030434526
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 218
  • Utgitt:
  • 4. juni 2020
  • Utgave:
  • 12020
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 546 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Understanding Social Media and Entrepreneurship

Despite the widespread cultural and social effects of social media in the way people communicate and interact, little research has addressed the role of social media in entrepreneurship.

Brukervurderinger av Understanding Social Media and Entrepreneurship



Finn lignende bøker
Boken Understanding Social Media and Entrepreneurship finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.