Utvidet returrett til 31. januar 2025

Value Chain Marketing

- A Marketing Strategy to Overcome Immediate Customer Innovation Resistance

Om Value Chain Marketing

Value Chain Marketing (VCM) is a promising strategy to overcome immediate customers' innovation resistance. By pursuing VCM, material suppliers enlarge their target group beyond their immediate customers and address their downstream customers as well.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319384788
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 259
  • Utgitt:
  • 24. september 2016
  • Utgave:
  • 12015
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 4277 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Value Chain Marketing

Value Chain Marketing (VCM) is a promising strategy to overcome immediate customers' innovation resistance. By pursuing VCM, material suppliers enlarge their target group beyond their immediate customers and address their downstream customers as well.

Brukervurderinger av Value Chain Marketing



Finn lignende bøker
Boken Value Chain Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.