Utvidet returrett til 31. januar 2025

Value in Marketing

- Retrospective and Perspective Stance

Om Value in Marketing

Value in Marketing presents reflections and analysis of value in marketing by consecutive generations of scholars who have made theoretical contribution to the contemporary understanding of the concept, its interpretations, dimensions and importance.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367209483
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 218
  • Utgitt:
  • 27. november 2019
  • Dimensjoner:
  • 235x159x14 mm.
  • Vekt:
  • 466 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Value in Marketing

Value in Marketing presents reflections and analysis of value in marketing by consecutive generations of scholars who have made theoretical contribution to the contemporary understanding of the concept, its interpretations, dimensions and importance.

Brukervurderinger av Value in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Value in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.