Norges billigste bøker

Value-Oriented Media Management

- Decision Making Between Profit and Responsibility

Om Value-Oriented Media Management

In the light of a rapidly changing media industry with new technologies, actors and advertising models, and the critical role of media in society, this volume highlights the meaning of different values in media companies and media managers' decisions.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319845449
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 18. juli 2018
  • Utgave:
  • 12017
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Value-Oriented Media Management

In the light of a rapidly changing media industry with new technologies, actors and advertising models, and the critical role of media in society, this volume highlights the meaning of different values in media companies and media managers' decisions.

Brukervurderinger av Value-Oriented Media Management



Finn lignende bøker
Boken Value-Oriented Media Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.