Norges billigste bøker

Visual Methods in Marketing and Consumer Research

Om Visual Methods in Marketing and Consumer Research

This book offers a comprehensive outlook of visual research methods in the field, highlighting their value and offering a practical guide for researchers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032316826
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 202
  • Utgitt:
  • 21. juni 2024
  • Dimensjoner:
  • 242x160x19 mm.
  • Vekt:
  • 478 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 21. juli 2025

Beskrivelse av Visual Methods in Marketing and Consumer Research

This book offers a comprehensive outlook of visual research methods in the field, highlighting their value and offering a practical guide for researchers.

Brukervurderinger av Visual Methods in Marketing and Consumer Research



Finn lignende bøker
Boken Visual Methods in Marketing and Consumer Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.