Utvidet returrett til 31. januar 2025

Wharton on Making Decisions

Om Wharton on Making Decisions

This book assembles leading researchers who demonstrate how to apply the latest approaches to the science of decision--making from four perspectives: personal, managerial, negotiator, and consumer. Stephen J. Hoch (Philadelphia, PA) is the John J. Pomerantz Professor of Marketing at the Wharton School, University of Pennsylvania.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780471689386
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 352
  • Utgitt:
  • 3. september 2004
  • Dimensjoner:
  • 229x155x24 mm.
  • Vekt:
  • 534 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Wharton on Making Decisions

This book assembles leading researchers who demonstrate how to apply the latest approaches to the science of decision--making from four perspectives: personal, managerial, negotiator, and consumer. Stephen J. Hoch (Philadelphia, PA) is the John J. Pomerantz Professor of Marketing at the Wharton School, University of Pennsylvania.

Brukervurderinger av Wharton on Making Decisions



Finn lignende bøker
Boken Wharton on Making Decisions finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.