Norges billigste bøker

Balanced Brand

- How to Balance the Stakeholder Forces That Can Make Or Break Your Business

Om Balanced Brand

Many companies assume that if sales are good, their branding must be effective. Wrong. Worse still, they pay alarmingly little attention to what it really is that sustains their brand reputation, leaving them vulnerable to dangerous backlash if a rift develops between their values and those of their customers, employees and shareholders.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780787983093
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 10. februar 2006
  • Dimensjoner:
  • 159x236x21 mm.
  • Vekt:
  • 376 g.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 16. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Balanced Brand

Many companies assume that if sales are good, their branding must be effective. Wrong. Worse still, they pay alarmingly little attention to what it really is that sustains their brand reputation, leaving them vulnerable to dangerous backlash if a rift develops between their values and those of their customers, employees and shareholders.

Brukervurderinger av Balanced Brand



Finn lignende bøker
Boken Balanced Brand finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.