Utvidet returrett til 31. januar 2025

Behavioural Research for Marketing

Om Behavioural Research for Marketing

This book, the first of its kind, provides market researchers and marketeers with the tools to better understand human behaviour by drawing upon social science theory from different schools of thought, including sociology, psychology and behavioural economics.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367771317
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 202
  • Utgitt:
  • 4. juli 2022
  • Dimensjoner:
  • 237x157x20 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 11. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Behavioural Research for Marketing

This book, the first of its kind, provides market researchers and marketeers with the tools to better understand human behaviour by drawing upon social science theory from different schools of thought, including sociology, psychology and behavioural economics.

Brukervurderinger av Behavioural Research for Marketing



Finn lignende bøker
Boken Behavioural Research for Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.