Norges billigste bøker

Behavioural Research for Marketing

Om Behavioural Research for Marketing

This book, the first of its kind, provides market researchers and marketeers with the tools to better understand human behaviour by drawing upon social science theory from different schools of thought, including sociology, psychology and behavioural economics.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367771331
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 202
  • Utgitt:
  • 4. juli 2022
  • Dimensjoner:
  • 228x153x19 mm.
  • Vekt:
  • 324 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 24. juli 2025

Beskrivelse av Behavioural Research for Marketing

This book, the first of its kind, provides market researchers and marketeers with the tools to better understand human behaviour by drawing upon social science theory from different schools of thought, including sociology, psychology and behavioural economics.

Brukervurderinger av Behavioural Research for Marketing



Finn lignende bøker
Boken Behavioural Research for Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.