Norges billigste bøker

Brand Risk

- Adding Risk Literacy to Brand Management

Om Brand Risk

Considered and responsible risk-taking is central to effective brand management. Risk literacy is the marketer's third necessary competence, alongside strategic insight and financial understanding. This book is suitable for those who hold responsibilities in marketing or risk management.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780566087240
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 25. mars 2008
  • Dimensjoner:
  • 174x246x0 mm.
  • Vekt:
  • 612 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Brand Risk

Considered and responsible risk-taking is central to effective brand management. Risk literacy is the marketer's third necessary competence, alongside strategic insight and financial understanding. This book is suitable for those who hold responsibilities in marketing or risk management.

Brukervurderinger av Brand Risk



Finn lignende bøker

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.