Norges billigste bøker

Brand Risk

Om Brand Risk

Responsible risk taking is central to effective brand management. Risk literacy is the marketer's third necessary competence, alongside strategic insight and financial understanding. Brand Risk is a practical and accessible book for those who hold responsibilities in marketing or risk management, David Abrahams brings together relevant risk thinkin

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032837840
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 222
  • Utgitt:
  • 24. juni 2024
  • Dimensjoner:
  • 175x246x15 mm.
  • Vekt:
  • 384 g.
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Brand Risk

Responsible risk taking is central to effective brand management. Risk literacy is the marketer's third necessary competence, alongside strategic insight and financial understanding. Brand Risk is a practical and accessible book for those who hold responsibilities in marketing or risk management, David Abrahams brings together relevant risk thinkin

Brukervurderinger av Brand Risk



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.