Norges billigste bøker

Building Brand Identity

- A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

Om Building Brand Identity

Using a practical analytical approach, this timely work presents information and insights on the daily challenges brand managers face. Divided into two sections, the first emphasizes the need to understand customers and the current brand's assets before proceeding to refashion the brand's positioning and personality.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780471042204
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 14 juli 1995
  • Dimensjoner:
  • 164x241x28 mm.
  • Vekt:
  • 708 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17 juli 2024

Beskrivelse av Building Brand Identity

Using a practical analytical approach, this timely work presents information and insights on the daily challenges brand managers face. Divided into two sections, the first emphasizes the need to understand customers and the current brand's assets before proceeding to refashion the brand's positioning and personality.

Brukervurderinger av Building Brand Identity



Finn lignende bøker
Boken Building Brand Identity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.