Utvidet returrett til 31. januar 2025

Consumer Behaviour and the Arts

- A Marketing Perspective

Om Consumer Behaviour and the Arts

As the arts world grapples with changing markets, environments and cultures the need to better understand consumers of culture increases in importance. This textbook briefly lays out the key themes in and around consumer behaviour when applied to the cultural sector.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367207304
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 140
  • Utgitt:
  • 30. september 2021
  • Dimensjoner:
  • 179x234x14 mm.
  • Vekt:
  • 256 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Consumer Behaviour and the Arts

As the arts world grapples with changing markets, environments and cultures the need to better understand consumers of culture increases in importance. This textbook briefly lays out the key themes in and around consumer behaviour when applied to the cultural sector.

Brukervurderinger av Consumer Behaviour and the Arts



Finn lignende bøker
Boken Consumer Behaviour and the Arts finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.